«Հայկական էսքիզներ» Վարդգես Պետրոսյան

Առաջադրանքներ․

  • Բառարանի օգնությամբ գտիր և սովորիր այրել, կույտ, մերձավոր, դիզել, տանջանք բառերի հոմանիշները։

Այրել-վառել

Կույտ-դեզ, բազմություն

Մերձավոր-մոտ

Դիզել-կուտակել

Տանջանք-չարչարանք

  • Տեքստում գտիր  հականիշների զույգ ունեցող նախադասությունը։ Բացատրիր նախադասության իմաստը։

Նրա  մերձավորներից մեկը, ով լավ գիտեր հայ մարդկանց ուժն ու թուլությունը, խորհուրդ տվեց զորավարին․ «Այրի՛ր վանքի գրքերը, և նրանց լեզուները կբացվեն»։

Հայերի ուժը նրանց մշակույթն է, իսկ թույլ կողմը կորցնելու վտանգն է:

  • Բացատրիր ապրել բառի իմաստը վերջին նախադասության մեջ։

Այդ նախադասությունում ապրել բառը նշանակում է գտնվել:

  • Քո կարծիքով Լենկթեմուրը հասկացա՞վ, թե որն է իրական հարստությունը։

Իմ կարծիքով նա հասկացավ, որովհետև գրքերը ավելի մեծ արժեք ունեն քան ոսկիները:

  • Որ նախադասությունն է, ըստ քեզ, արտահայտում տեքստի հիմնական միտքը։ Կարծիքդ հիմնավորիր։

(Փրկված այդ գրքերից շատերը հիմա ապրում են Մատենադարանում, իսկ ո՞ւր են Լենկթեմուրը և նրա հափշտակած ոսկին․․․)

Ընտրեցի այս նախադասությունը, որովհետև գրքերը մինչև հիմա պահպանված են, իսկ ոսկիները

  • Քո կարծիքով, ինչո՞ւ հայերը գերադասեցին գրքերը ոսկուց ու թանկարժեք քարերից։

 

  • Դուրս գրիր ածանցավոր 5 բառ և դրանց արմատներով ուրիշ բառեր կազմիր։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s